19.04.2024 05:47
Zobacz temat
 Drukuj temat
Uwagi do systemu kontroli dostępu
Marek-ZZPRC
w najbiższych dniach oczekuje od wszystkich zaiteresowanych uwag na temat poprawy działania systemu dostepu
mam nadzieje ze nasze uwagi zostaną uwzględnione przy modyfikowaniu-usprawnianiu systemu
 
www.zzprc.pulawy.pl
bosman
nie miejcie pretensji do wartowników bo, jak na razie, wytyczne zmieniają się wraz z kaprysami systemu Sad
apeluję natomiast o przestrzeganie zasad ruchu drogowego. mam na myśli nie podjeżdżanie lewą stroną jezdni, bo wartownicy za coś takiego zbierają.
parę dni temu jeden rowerzysta omal nie spojrzał Tirowi w "oczy" Grin
a zresztą temat jest już TUTAJ
Edytowane przez bosman dnia 04.04.2006 13:05
ISTE TERRARUM MIHI PRAETER OMNES ANGULUS RIDET
 
http://mojepulawy.eu
Marek-ZZPRC
koleżanki i koledzy
prosze o konkretne pomysł bo ja to bede przedstawiał na zespole
i nie bede im prawił dyrdymałów tylko konkretne pomysły na rozwiązanie problemów
 
www.zzprc.pulawy.pl
Marek-ZZPRC
i to jest konkret
ja wymyśliłem ze można brame poszerzyć i zrobiś jakby odzielny wjazd dla rowerzystów z czytnikami na słupkach
można też i chyba nikt sie na to nie obrazi skierować cały ruch rowerów przez bramy 2,3 i 5, zeby nie tamowały nr 1.
Edytowane przez Marek-ZZPRC dnia 05.04.2006 09:16
 
www.zzprc.pulawy.pl
bosman
1. dodać kołowrót dla pieszych na br. 2
2. dodać czytnik na słupku dla rowerzystów na br. 2
zakaz wjazdu rowerów br. 1? wątpię, żeby ludzie się zgodzili...
dwoch wartowników

i nie licz na więcej...
dodam jeszcze, że zagubienie karty (lub jej zniszczenie) kosztować będzie ok. 94 PLN oraz, że kartę GOŚĆ (w przypadku zapomnienia swojej) będzie można otrzymać tylko 3 razy w roku.
Edytowane przez bosman dnia 05.04.2006 13:13
ISTE TERRARUM MIHI PRAETER OMNES ANGULUS RIDET
 
http://mojepulawy.eu
Równiez moim zdaniam poprawę przepustowości na bramach w godzinach szczytu może znacznie poprwic zamontowanie dodatkowychbramek dla rowerzytów. Niestety aktualnie ich przejazd przeszkadza tak pieszym jak i samochodom.
 
dziadek
najlepiej w ogóle zrobić zakład otwarty... :o
 
W firmach obcych często mistrz/kierownik czy kto tam jeszcze rano zbiera przepustki i o 14 oddaje. Firmy nie korzystają z naszego systemu do rozliczeń wewnętrznych bo od tego mają swoich majstrów, którzy są za to odpowiedzialni, a poza tym za otrzymanie wyciągu z naszego systemu musieliby płacić całkiem ładne pieniądze.
 
Marek-ZZPRC
niestety system na dzień dzisiejszy spełnił tylko jeden z postawionych przed nim celów: KOSZTOWAŁ PONAD 2 MLN ZŁ i cała kasę udało się "wydać". reszta to pic na wodę.
 
www.zzprc.pulawy.pl
Marek-ZZPRC
odpowiedzialni za projekt i realizację po kilku miesiącach stwierdzili że wszystko działa świetnie i nie ma co poprawiać. dodali że cała kasa na zadanie została wydana i już nie ma na ewentualne poprawki tego co niedoskonale działaSmile nic dodać nic ująć.
 
www.zzprc.pulawy.pl
dziadek
a nie jest przypadkiem tak, że nawet jeśli nie ma połączenia z serwerem to czytniki zbierają dane i przesyłają je później? Wink
 
dziadek
od mistrza w górę? bez obrazy, ale to śmiechu warte! wjazd tylko i wyłącznie dla tych, którym samochód jest potrzebny do poruszania się w sprawach służbowych po terenie zakładu. nie dla aparatowego, ślusarza i tym podobnych stanowisk, nawet nie dla mistrza, jeśli służy mu tylko i wyłącznie do wjazdu na zakład. w co najmniej 50% zniknie problem kolejek, "leniwych" wartowników, którzy nie spieszą się ze sprawdzaniem tych wjazdów. czy Zarząd związku jest w stanie postulować ograniczenie wjazdów? wątpię... Angry mnóstwo osób mających wjazdy to ich kolesie...
 
najlepiej to by było pozabierać co niektórym wjazdówki bo po jakiego wała wjazdówka ślusarzowi czy elektrykowi od czego są EMKI czy naprawdę nikt nie widzi ze one wjeżdżają i odwrotnie prawie na pusto wjazdówki powinni być od mistrza w górę to i praca na bramie byłaby lżejsza i szybsza a nie jak do tej pory kto chce to wjeżdża bo on ma samochód i myśli że już wjazd mu się należy awaryjnie owszem tak ale nie na co dzień a szef ochrony nikomu nie odmówi bo poco się narażać posadkę ma ciepłą i dobrze płatną i nikt się nie czepiaB)
 
Slawomir Wrega
Jednym z powodów zwiększenia ilości zezwoleń na wjazdy prywatnymi samochodami na teren ZAP była możliwość użycia tychże samochodów do ewakuacji pracowników. Jeden samochód to pięć osób szybko wywiezionych poza teren zagrożenia.
Czytając niektóre wpisy odnoszę wrażenie, że ich autorzy prezentują pogląd, iż wszystkie inne obszary działalności powinny dostosować się do przepustowości bram. Ja jestem zdania przeciwnego, uważam, że przepustowość bram powinna być dostosowana do potrzeb użytkowników.
 
OK dobra niech i tak będzie dostał wjazd to niech siedzi na terenie zakładu a nie 10 razy na dzień się kreci tym samochodem a to do sklepu a to na pocztę itd bo niech w tym momencie rzeczywiście był by potrzebny to by go nie było na zakładzie i nie wywiózł
by te pięć osób bo wolałby wcale nie wjeżdżać na zakładAngry
 
dziadek
trochę to naciągane tłumaczenie Kolego Sławku. mamy rozumieć, że ilość pracowników została podzielona na pięć i tyle osób dostało wjazdy. to już rozumiem dlaczego aparatowy czy sterowniczy mają wjazdy. bo przecież nie po to, żeby po polu jeździć... a czy są jakieś listy przydziałowe kto z kim ma wyjeżdżać w razie awarii? bo rozumiesz Sławku - w razie awarii to czas się liczy, a nie ganianie od samochodu do samochodu i pytanie czy ktoś ma wolne miejsce... Angry
 
Marek-ZZPRC
to niestety pogrobowiec systemu:
wjazd jest traktowany jak nobilitacja.
zabawne, śmieszne czy żałosne??????????????
 
www.zzprc.pulawy.pl
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 1.18 30,309,433 unikalnych wizyt