W sprawie "klauzuli marketingowej" zawartej w deklaracji przystąpienia infolinia radzi jedynie kontaktować się z kadrami ZA, a telefon 37-42 nie odpowiada (kilkanaście prób połączenia dzisiaj)
Przed chwilą dzwoniłem i wszystko działa.
Pani sprawdziła moje dane i potwierdziła, że mogę korzystać z całego pakietu.
Tyle.
Nie rozumiem z czym konkretnie odsyłają cię do pracodawcy.
Oczekujesz że pani wymieni ci setki specjalistów z którymi mają umowę?
Ogólne warunki pakietu mówią, że to Ty podajesz specjalizację jakiej to wymagasz a ona szuka ci lekarza.
Oczywiście możesz zażądać zarejestrowania do konkretnego lekarza a ona wtedy sprawdzi czy ma z nim umowę.
Jeżeli ma to umawia wizytę a jeśli nie to sam się umawiasz, bierzesz fakturę (max 350zł) a oni ci potem oddają.
Nie będę robił za rzecznika Luxmedu czy konsultanta ale wszyscy musimy się nauczyć jak z tego programu korzystać.
Masz darmową infolinie. Korzystaj do woli.